SageTeknoloji Whatsapp Bazı İşletim Sistemleri İçin Destek Vermeyi Bırakıyor | SageTeknoloji

Whatsapp Bazı İşletim Sistemleri İçin Destek Vermeyi Bırakıyor

, , No Comments

Whatsapp Bazı İşletim Sistemi ve Cihazlar İçin Destek Vermeyi Bırakıyor 


Whatsapp bazı işletim sistemleri ve cihazlar için destek vermeyi bırakacağı listeyi yayınladı.
Facebook' un sahibi olduğu Whatsapp yeni güncellemeleriyle belli zaman aralıklarında çalışmaz hale gelen cihazlar ve işletim sürümleri için destek vermeyi kaldırdığı listeyi yayınladı.
1.5 Milyar kullanıcının kullandığı Whatsapp önümüzdeki zamanlarda bazı işletim sistemleri ve cihazlar için desteğini sonlandırıyor.
Buna göre önümüzdeki günlerde kullanıcıların Whatsapp kullanmaya devam etmeleri için bu sürümler veya daha yüksek bir işletim sistemine sahip olmaları gerekecektir.

Android 4.0 üzeri
iOS 7 ve üzeri
Windows Phone 8.1 ve üzeri
Nokia S40 cihazları


0 yorum:

Yorum Gönder